O nas

Firma Milenium Mobile powstała 1 czerwca 2001 roku, to już ponad dwadzieścia trzy lata na rynku. W przeciągu tych lat otworzyliśmy sieć sklepów detalicznych, sklep internetowy oraz profesjonalne Centrum Serwisowe telefonów oraz innych urządzeń mobilnych: naprawiamy telefony, smartfony, tablety, laptopy, zegarki, opaski GSM, zestawy słuchawkowe. W roku 2015 uzyskaliśmy autoryzację na naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne urządzeń marki Huawei i Honor.

Co oferujemy?

Telefony i akcesoria dostępne w naszej ofercie są odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku, zarówno Klientów indywidualnych jak i firm. Obserwując zmiany na rynku i rozwój technologii nasz asortyment nieustannie rozszerzamy. 

W naszej ofercie znajdują się wszystkie akcesoria do telefonów komórkowych, smartfonów, tabletów i laptopów (baterie, ładowarki, obudowy, zestawy słuchawkowe i głośnomówiące, części zamienne, narzędzia serwisowe, opaski gsm, zegarki), głównie marek: Samsung, Huawei, Honor, Nokia, Sony, Motorola, Samsung, APPLE, LG, HTC. Na akcesoria udzielamy 24 - miesięczny okres gwarancji.

Równolegle ze sprzedażą prowadzimy profesjonalny pogwarancyjny serwis telefonów komórkowych, smartfonów, tabletów oraz laptopów. W zakres naszych usług wchodzi serwis telefonów komórkowych oraz innych urządzeń mobilnych wszystkich producentów. Zajmujemy się zarówno naprawami programowymi jak i elektronicznymi. Posiadane możliwości pozwalają nam na nieustanne śledzenie zmian oprogramowania, jego aktualizację. Nasze zaplecze techniczne pozwala na wykonywanie wszelkich napraw elektronicznych łącznie ze skomplikowaną wymianą elementów BGA.

Zebrane wieloletnie doświadczenia, nagromadzona wiedza oraz stała współpraca z wieloma dostawcami pozwalają nam na integrację nowoczesnych rozwiązań. Rozwiązania te wpływają na podnoszenie jakości i wzrost satysfakcji naszych Klientów. Nasze starania zostały dostrzeżone i nagrodzone przez wiodących producentów takich jak Samsung oraz Huawei co jeszcze bardziej motywuje to wytężonej pracy nad poprawą wyników.

Prowadzimy pełną ewidencję napraw wszystkich urządzeń, dzięki czemu nasi Klienci w dowolnym momencie mogą otrzymać historię napraw swojego telefonu.

 

Polityka jakości i certyfikaty

Dla zapewnienia satysfakcji Klientów oraz przewagi konkurencyjnej wszystkich dziedzin funkcjonowania firmy została ustanowiona Polityka Jakości.

Celem firmy jest zaspokajanie potrzeb Klientów, poprzez oferowanie najwyższej jakości produktów i usług zgodnie z normami prawnymi, technologicznymi i środowiskowymi oraz poprzez budowanie trwałych relacji z Klientami.

Odpowiedzialność – zapewnienie Klientom najlepszych rozwiązań dostosowanych do ich potrzeb,
zgodność z ofertą niezależnie od jej zakresu.

Zaufanie - reagowanie na potrzeby Klientów poprzez badanie poziomu ich zadowolenia, zapewniając stałe doskonalenie procesów służących jego poprawie.

Postępujemy zgodnie z zasadami etyki biznesowej mając na uwadze dobro naszych Klientów.
Tym samym firma zapewnia troskę o Klientów, którzy obdarzyli ją swoim zaufaniem.